Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 20 December 2012

Dia bukan lagi tunang saya....

Bila baca entry sebelum ni mesti akan ada tulis "en tunang" "to en tunang" "untuk tunang tercinta".Tapi sekarang dia bukan tunang saya lagi.Eh bukan kami dah putus tapi sekarang dia dah jadi suami saya.hehehe....Tapi kenapa saya still cerita pasal majlis.Sebab saya buat nikah dulu.Majlis akan diadakan masa cuti raya cina tahun depan."Hu? tahun depan..lamanya"..Yang tu la colleage saya cakap pada saya kenapa lama sangat dengan expresi muka terkejut.Tapi dia lupa yang tahun depan tinggal beberapa hari je lagi.=) Sekarang en tunang dah bertukar jadi suami,kekasih,cinta hati,sabahat, insan yang paling saya sayang..... =)



Untuk suami tercinta : Abg nak makan apa hari ni??Cewaahh..bukan pandai masak pun.hehehe

No comments:

Post a Comment