Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 11 November 2013

Progress rumah

Assalamualaikum.

Jadi suri rumah dah kite.Dah berjaya menambahkan lemak jugak.huhuhu.
Bersukaria jadi suri rumah. Makan tido..Tapi setakat ni, dari hari 1st saya berhenti sampai la ni baru 2 kali dok umah.Selebihnya ikut husband pi outstation. Petang ni gerak pi kerteh lagi.Kerteh tu dah macam gombak ke KL je. Semalam siap balek hari lagi. Pagi pi petang balek.Pastu hari ni pi balek.huhhhh. Penat. Tapi bile pikir husband yang drive tu lagi la penat.Ku gagahkan jugak.Semalam pi tengok rumah. Alhamdulillah dapat dah rumah. Tak dapat lagi sebenarnya tapi dah deal dah dengan owner rumah tu. Tengah dalam proses. Banyak jugak saya study pasal nak beli rumah ni dan banyak jugak la ilmu yang dapat. InsyaALLAH akan share dalam blog ni nanti. Doakan lah semoga dipermudahkan. Banyak jugak baca kes2 yang kena tipu. Minta dijauhi la.

Dah. Nak pi kemas rumah.husband mau balek dah.huhuhu.
Nanti sambung ea.

Wasalam.

2 comments: