Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Friday 27 June 2014

The IKEA Sale 2014. 9 hari sahaja.

Assalamualaikum,

Ikea ada sale dari 28 June sehingga 6 July. Sape2 yang memang suka barang2 ikea ni boleh la terjah. Ada barang dapur, candle, lampu2, perhiasan rumah dan banyak lagi. Akhir saya jejak kaki ke sana seingat saya tahun 2012. Dah pndah ganu ni jadi ikea pun jauh dimata. Tahun bila la agaknya dapat pi sana lagi. Meatball ikea pun tak pernah rasa sebab setiap kali pi mesti beratur panjang. Harap dapat la merasa lain kali. Korang boleh tekan banner bawah ni untuk tengok harga murah dari ikea.

Gambar: www.ikea.com


Nak tahu lebih lanjut pasal sale ni boleh klik iklan nuffnang kalau ianya muncul.

Itu je

Wasalam.

No comments:

Post a Comment