Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Saturday 29 November 2014

Jangan tengok trailer The Peguin of Madagascar

Assalamualaikum,


Ade ke yang tengah tunggu cerita ni?Tadi berkesempatan tengok. Tanya cerita ni ok ke tak. Bagi saya sangat ok kalau tak tengok trailer dia. Malam semalam husband decide nak pi tengok cter ni hari ni. Jadi kami berdua tengok la trailer 1 dan trailer 2 kat youtube sebab nak tau gak best ke tak. Tapi bila dah tengok trailer memang spoil la tengok tadi sebab dah tau dah ape jadi. Tak sangka trailer tu effect jugak bila tengok tadi. Part yang sepatutnya boleh gelak tapi bila dah tengok trailer gelak dia jadi macam emmm gelak2 sikit. Tapi memang cter dia banyak lawak. Tak bosan langsung. Lagi best dari cter big hero 6. Dengar budak2 gelak beria. Memang sesuai kalau nak bawak budak2 tengok. Kalau korang nak tengok dinasihatkan jangan tengok trailer. Akan lagi best macam tu. Tapi bagi saya cter dia best....

No comments:

Post a Comment