Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Wednesday 26 November 2014

Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sekarang dah 37 weeks. Menunggu hari je. Masih di terengganu gara2 taknak berpisah dengan suami. Jadi tawakal je. Kalau terberanak kat sini jadi orang ganu la anak saya ni.hehehe.Minta2 sempat la balek KL sebelum ianya terjadi.

Sekarang kelengkapan baby dah hampir setel. Tapi beli yang perlu je. Lepas bersalin kalau nak ape2, suami la akan jadi mangsa belikan. Tapi dia ok je. Thanks suami. :)

Bila menanti kelahiran anak pertama ni memang banyak duit kena guna. Yela 1st timekan. Semua takde lagi. Jadinya bila ada peluang menang hadiah atau pun free sample memang masa tu ambil peluang takkan lepaskan untuk join. Hari ni tiba2 terbaca pasal giveaway special mama & bayi. Hadiah jangan cakap la. Super duper awesome. Mama to be atau pun memang dah jadi mama pun akan rambang mata tengok hadiahnya. Tambahan pula kalau macam saya yang memang tak beli pun lagi benda2 ni jadi kalau menang memang hadiah paling special untuk anak 1st saya ni.

Giveaway ni dianjurkan oleh pemilik blog www.vitaminhouz.com dan www.honeyonnee.com yang juga pengedar shaklee area putrajaya dan k.lumpur puan mashitah binti Mamat. Kalau nak order shaklee boleh contact puan mashitah ni ea. Selain tu kat blog puan ni pun ade banyak info mengenai kehamilan, bersalin, berpantang, penyusuan yang mana mama to be macam saya ni memang sangat memerlukan banyak info macam ni.

Ok. Macamana nak join giveaway ni? Syarat dia senang je.

1. Bukan Shaklee independent distributor
2. Blogger Malaysia yang tinggal kat malaysia je
3. Follow blog ni

www.vitaminhouz.com dan
www.honeyonnee.com

4. Like fb

https://www.facebook.com/honeyonnedotcom
https://www.facebook.com/Pregnancy.Confinement.Breastfeeding

5. Buat entry "Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00"
6. Lepas tu komen url anda kat SINI

NAK JOIN? MEH PAKAT KLIK BANNER CANTIK KAT BAWAH NI....


HADIAH SUPER DUPER AWESOME....





Bestkan hadiah2 dia? Geram sangat tengok......

Harap sangat dapat menang salah satu hadiah. Kalau dapat 1st prize lagi la bersyukur. Sape tak nakkan. Memang best sangat hadiah2 nye.....Moga ade rezeki la untuk anak umi nanti.....Amin ya Rabb. Korang pun doakan saya menang ea.... :)


3 comments: