Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 20 December 2012

Tema warna majlis perkahwinan - Hijau Turquoise

Eh rajin plak menulis hari ni.Mesti husband terkejut.hehehe
Baru teringat pasal warna tema perkahwinan kami.Dah tukar.....
Diawal perancangan kami nak pilih warna unggu sebab saya suke warna unggu.Dan dah pilih pun untuk catering warna unggu manggis.Tapi oleh kerana sering bertikam lidah pasal warna jadi akhinya pilih warna lain.Tapi saya tak kisah pun.Saya lebih suka kalau semuanya dibuat oleh keluarga jer.Wrna tema untuk majlis nanti ialah hijau turquoise.Mula-mula takut jugak kalau warna ni tak sesuai tapi bila tengok google eh cantik jugak.Terus suka warna ni.Tapi minta-minta ada la baju sewa nanti warna ni.Kalau tak, erm tak tahu la warna ape yang jadi....



Thanks kerana sudi membaca... =)

No comments:

Post a Comment