Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Friday 7 December 2012

Tutorial Hot fix batu korea

Assalamualaikum,

Lame dah x update..banyak benda yang kena buat sampai x sempat pun nak update.

Saya nak share cara-cara nak tampal hot fix batu korea..
Batu korea ni saya tampal kat baju nikah saya...
Jimat..Kalau suruh orang buat kena upah.Macam kawan saya kena upah rm36..buat sendiri free.




Bawah ni tutorial macamane nak tampal batu korea ni.



Sekian... =)



No comments:

Post a Comment