Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Wednesday 4 September 2013

Wordless Wednesday

Assalamualaikum,

Baru balek dari interview dengan uia.Nervous tak hilang lagi.Masuk-masuk bilik interview tengok-tengok dah ada 5 orang tunggu.Bertubi-tubi soalan.Memang sekarang tawakal jer.Kalau tak dapat inshaALLAH akan ada kerja lain untuk saya.Antara soalan dia:


 Ape latest cpu?.....................

Takleh jawab sebab memang tak study pun pasal tu.


Your future plan?..............
Takleh jawab sebab my future plan nak jadi housewife.Takkan nak jawabkan.Tapi sorang interviwer tu yang tolong  jawabkan.Nak jadi housewife??Saya pun jawab maybe.Huhuhu...

1 comment: