Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Wednesday 30 April 2014

Pemenang Bloglist Bulan Mei - Blogwalking: Siapa takut katak boleh follow saya

Assalamualaikum,

Alhamdulillah. Dapat jugak kenalan baru dalam dunia blogger ni.


Anda boleh semak nombor bertuah disini. http://angguk2.blogspot.com/2014/04/senarai-peserta-blogwalking-siapa-takut.html .

Dan peserta yang berjaya berada di bloglist saya untuk bulan Mei ialah........




Terima Kasih kepada yang menyokong.... =)

6 comments:

  1. Ala...kucing comei tu bukan main muka 50sen, Hana muka 20sen masuk segmen tapi tak terpilih. Tahniah kepada yang bertuah.. Lain kali Hana buat muka 10sen la pulak.. kekeke

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah terpilih :) Terima kasih :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada yang berjaya...

    ReplyDelete
  4. As salam. Tahniah kpd yg berjaya. Yg gagal cuba lagi dlm segmen yg lain pula. Abe Kie dtg singgah blog yg menarik ini dan terus menjadi follower ke 227. Jemputlah ke blog sy pula. TQ.

    ReplyDelete