Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 28 August 2014

Sarapan pagi ni : Pancake bersama Coklat

Assalamualaikum,

Selamat pagi.. Hari ni ade kerajinan sikit pagi2 ni nak buat pancake aka lempeng. Jadinya sebelum husband gi keje, buat dulu untuk dia. Dia suka makan dengan madu. Tapi saya suka makan dengan coklat. Resepi boleh gi kat link ni. Bahan semua ada jadi senang. Tapi tak berapa nak cantik pancake saya ni. Buruk rupenye. Rasa alhamdulillah sedap. Cuba la. Bahan pun mudah. Sekejap je buatnye.....

Permukaan dia x rata sebab sy letak minyak sikit. Kalau tak melekat. Patut tak payah letak minyak.


Ni letak coklat..

Selamat mencuba.

1 comment: