Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Friday 5 October 2012

Beberapa info mengenai ujian saringan HIV

Assalamualaikum

Sambungan untuk ujian saringan HIV.Saya baru sahaja balik dari membuat pengesahan untuk ujian saringan yang saya dan en tunang ambik semalam.Saya buat pengesahan dia klinik kerajaan gombak setia.Dan saya telah menjumpai sesuatu yang mengecewakan saya jugak.huhu..Tiba-tiba ternampak satu notis yang erm....sabar2......




Jadi?Takpe la.kami dah pun pergi hospital swasta yang harganya 3 kali ganda mahal.huhu...Tak tahu pulak bole hantar kat makmal swasta.Jadi ape-ape baik pergi sendiri ke klinik.Yang ni saya baca di klinik gombak setia.Tapi klinik-klinik kerajaan ni ada yang tak sama.Ada yang bole terima ada yang tak.Jadi memang kena pergi sendiri ke klinik kerajaan kalau nak tahu lebih lanjut.

Untuk en tunang: Sama-sama hadapi susah senang k?lepas kahwin lagi banyak ujian.sabar k?

No comments:

Post a Comment