Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Wednesday 17 April 2013

Segmen saya nak menang hadiah dan dibloglist di Nabila Biela

Assalamualaikum

1st time join contest kt blog.Mane tau dapat hadiah kan.Ni dia segmen yang saya joined.


Kalau sape-sape nak join boleh terjah blog ni. Nabilabiela .Mane tau bernasib baik.

SENARAI HADIAH
VOUCER TIKET WAYANG X 2 ORANG*tajuk ikut suke korang*
Kardigan X 2
Legging X 2
Tony Moly Tint X 2
Topup RM5 X 1
Manicure Set X 2
Bloglist oleh aku sendiri X 10

GAMBARAN HADIAH
PEMBAHAGIAN HADIAH
TOP REFFRAL: BOLEH PILIH DUA HADIAH*akan diberitahu awal*
RANDOM: SATU HADIAH SORANG

SENARAI PESERTA*akan diupdate dari semasa ke semasa*
SEGMEN INI DITAJA:
  
Segmen ini dianjur oleh Nabila Biela dan disponsor oleh EzbuydiazGirl On The SlopeCheapest in Town,D'va Fashionista Boutique,YEZZA by SSS dan Klik & Beli Pakaian & Jersy Online.
p/s: syarat senang..hadiah pun best..rugi tak join taw^___^..err kalo rajin klik sini jap ea..TQ



No comments:

Post a Comment