Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Tuesday 16 April 2013

Megi ketam kemaman

Assalamualaikum,

Morning all,

Last saturday gi kerteh.Jadi singgah kat kemaman semata-mata nak makan megi ketam yang orang kata sedap kat 4x4 megi ketam bistro.Lokasi dia dekat dengan masjid geliga.Kalau dari kuantan masjid geliga sebelah kanan, jalan depan sikit je jumpa t shoppe jalan lagi sikit dekat sebelah bangunan t shoppe tu la kedai dia.Tapi korang kena u turn kat depan sikit lepas jambatan sungai kemaman tu.Jom layan gambar.

Ni dia ketam yang masih hidup lagi.Dia ade gred a b c d.Korang boleh pilih mane yang nak.Kat sini ade ketam nipah dan ketam bunga.
ketam gred c. saya punya
ketam gred a. husband punya.Korang boleh tengok perbezaan 2 2 ketam ni.Gred a lagi besarkan.
Memang berbaloi la.Tapi still takleh tanding seafood kat topspot kuching tu.Masih teringat kesedapannya.
Meh sini saya share harga dia semua.Siap ambik gambar menu lagi.Hehehehe

Ni la menu yang ada.

Jadi sape yang pergi ganu tu leh singgah jap kalau nak rasa.Megi dia pun sedap.Tak tahu guna megi ape.Try buat megi camtu kat rumah semalam tak jadi.Huhuhu.

Itu je nak share.
Hehehe

Sekian

No comments:

Post a Comment