Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Tuesday 2 April 2013

The croods best!!

Assalamualaikum,

Seperti tajuk diatas..ye..The Croods best!!Saya dan husband tengok kt wangsa walk hari sabtu lepas.Kalau nak compare cerita ni dengan Oz The great and powerfull cerita ni bagi saya lagi best.Banyak lawak..Seronok dengar budak-budak gelak dala wayang tu.Cerita pasal satu keluarga yang hidup pada zaman batu dan macamane diorang hidup dalam gua dan satu hari diorang terpaksa tukar cara hidup diorang.Sangat menarik la walaupun banyak benda tak logik.Nama pun cerita kartunkan.kan.kan...HeHe.

Tapi tak rugi la tengok.Cerita dia pun ada pengajaran jugak.Contoh?Betapa sayangnya seorang ayah pada keluarga.Comel sangat bila 1 ahli kelurga tu, ayah dia peluk dalam dakapan masa nak tidur sebab nak pastikan mereka selamat.Kalau boleh saya nak tengok lagi sekali.Ye akan tengok lagi sekali hehe....


Next : Ironman 3




No comments:

Post a Comment