Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 15 April 2013

Kisah sedih sambut besday husband.

Salam isnin,

Just nak share story pasal celebrate my husband punya besday last saturday 13/04/13.Cantikkan nombor.Celebrate dekat rumah jer berdua.Cer teka pukul bape?Kol 3 pagi makan kek.Aiishh patut la kami berdua ni semakin membulat.Dimulakan cerita memang saya senyap-senyap beli kek.Bawak balek pun sorok-sorok dari husband takut kantoi.Husband kata tak payah sambut sebab sebelum-sebelum ni dia jarang sambut besday dia.Tapi saya nak jugak sambut mengikutkan yang ni kali pertama kami sebagai suami isteri.Biar ada memori sikit walaupun saya pun memang jarang sambut besday saya.Kitorang tidur awal sangat sebab penat.Balek kerja terus pergi KLCC pergi PIKOM PC fair.Lepas tu gi pavilion makan mee kolok.Jadi balek tu terus tidur.Saya ingat nak bangun kol 12 tapi terlajak jugak sampai kol 1240.1240 tu bangun prepare kek.Lepas tu kejut husband sambil nyanyi lagu besday.Konon-konon surprise la.Tak jadi pun.Husband bangun sampai saya abes nyanyi.Cube teka ape jadi?Dia tido balek.Ceh.....dengan muka selamba plak tu tidur balek.Saya ape lagi tidur jugak sebab saya mengantuk sebenarnya.Tapi dalam hati touchinng ni sebab husband leh wat tak tahu je.Aiishh penat jer menyanyi.Takde sape dengar pun.Hukhukhuk.

Kol 3 husband terbangun.Saya pun terjaga.Husband gi dapur tanye "yang ape tu".Dia nampak kek tu tapi tak tahu yang tu kek sebab kek dia gelap.Saya beli kek buah kukus jadi memang gelap la kek tu tak macam kek hari jadi sebab husband suke kek buah tu.Jadi memang saya tak order la kek harijadi.Bercucuran air mata cakap yang saya dah siap nyanyi lagu besday.Boleh plak dia lupe.Tapi husband kata memang dia tak ingat langsung.Tapi memang pun sebab saya tengok muka husband masa dengar saya nyanyi tu mamai sungguh.Dah agak dah.Memang takde dalam ingatan kejadian tu.Jadi saya tak marah memang salah saya pun yang gi kejut orang tu malam-malam buta sape suruh.Jadi dia pujuk-pujuk terus cair.Kami pun makan la kek buah tu kol 3 pagi.Ishh memang gumuk la lepas ni.Tu la kisah sambut besday suami tercinta.Hehehe




Untuk husband:Hepi besday abang.Semoaga abang diberi kesihatan yang baik dan semoga kita dipanjangkan jodoh dan bahagia dunia akhirat.Amin....

No comments:

Post a Comment