Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 5 February 2015

Kes buang bayi. Baru saya tahu perasaannya..

Assalamualaikum,


Saya tak tahu la ni gambar bila tapi bila ada anak ni baru tahu perasaan tengok gambar ni macamane. Ya Allah.. tak dapat bayang perasaan ni. Rasa nak nangis. Dulu sebelum ade anak sedih memang sedih tapi bila dah ada anak ni perasaan tu lagi mendalam. Tak dapat bayangkan kalau jannah kena macam ni. Tak sanggup. Sampainya la hati buat macam tu. Kesian baby tu tak berdosa. Sampai dalam longkang diorang sanggup buang. Kejamnye la..

Ya Allah sayang kat anak saya ni. Sedangkan dia muntah pun boleh nangis ini kan pulak diperlakukan macam baby2 yang tak berdosa tu. Tak tahu dah nak cakap. Kenapa la diorang tak sayang baby secomel tu. Suci. Takde dosa ape lagi. Kenapa la sanggup buat camtu. Tak sanggup tengok dah.. kesiannya budak tu. Tak tahu hidup ke tak. Sampainye la hati....


Saya sayang anak saya sangat2.....

Wasalam.

1 comment:

  1. Astaghfirullahalazim. semoga kita dijauhkan dari menjadi seperti itu dan kita semua diberikan hidayah olehNya.

    ReplyDelete