Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 26 February 2015

Menyelongkar barang di lazada.com.my

Assalamualaikum,

Fuhh hari ni baru selesai nak buat entry setelah banyak kali selongkar page lazada tu. Banyak sangat yang ingin dimiliki namun 5 barang sahaja yang saya teringin beli.

Kat page lazada tu ade beberapa ketegori yang diorang sediakan. Jadi mudah la nak cari barang ape yang kita nak. Salah satu kategorinye ialah toys, kids and babies.

Bila ada anak kesayangan kami nurul jannah safiyyah semua barang untuk dia kami nak beli. Sebelum ni baby cot dia pun kami beli kat lazada. Boleh tengok entry ni balek. Murah berbanding dengan harga kat luar. Hari-hari plak tu ada diskaun. Pokai duit walid jannah rambang mata umi tengok barang-barang kat lazada ni.

Kali ni pun ade 5 barang untuk jannah yang umi teringin nak belikan....
Jeng jeng jeng.....

1.


Baby Neck Float Ring. Umi dah bercita2 nak jannah pandai berenang seawal 6 bulan. Dah suruh walid ready untuk ajar jannah. Jadi benda alah ni amat-amat la diperlukan.

2.


Baby Developmental Play Tent Mat
Sekarang jannah dah start menggunakan pancaindera dia. Suka tengok kipas. Kaki dia gerak-gerak pun dia tengok jugak dengan muka pelik. Tu kaki awak la jannah.huhuhu. Jadi play tent mat ni akan membantu perkembangan dia untuk kenal anggota badan dia dan menggunakan pancaindera dia sambil baring-baring atas mat tu.

3.


Baby walker. Kaki jannah dah kuat maybe sebab badan dia besar jadi badan dia cepat kuat dari budak sebaya dia. Kalau kita pegang dia untuk bagi dia berdiri, dia akan angkat kaki dia berjalan ke arah kita. Jadi sikit masa lagi dah boleh dah dia guna walker ni.

4.


Baby carrier. Baru ni beli untuk jannah. Tapi tersalah beli. Kami beli jenis crotch baby carrier. Jenis ergo macam ni baru sesuai untuk baby.

5.

Baby bath tub. Bath tub jannah dah tak muat. Kaki dia panjang dah. Jadi better ada yang baru. Senang nak mandikan.

Tengok muka jannah. Memang wow la klu umi belikan kan?hihihi

P.s sekarang kalau nak beli ape2 lazada adalah rujukan pertama sebab kebanyakkan barang-barang kat situ murah-murah belaka dan hari-hari ada diskaun.... wow..



You can check out the products at Lazada This post is an entry for the ShopCoupons Blogger contest. Being hosted by ShopCoupons. Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia.

No comments:

Post a Comment