Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Tuesday 6 November 2012

Saya nak kurus...susahnya la......

Pagi-pagi lagi dah google pasal menu-menu nak kuruskan badan.Ade lagi 3 minggu untuk saya kurangkan berat 2kg.2kg jer...tapi bila baca menu-menu kurus ni aissh payah jugak rasanya.Semua makanan sedap-sedap terpaksa dilupakan.Hari ni dah nak start diet.Pagi ni makan 2 biji telur rebus jer.Sedang menguatkan hati untuk tahan makan sebab rasa macam nak mengunyah jer ni.Esok mula makan sup sayur.Resepi saya ambik kat blog ni http://akusayangkamu-ayumie.blogspot.com/2010/08/resepi-sup-sayur-untuk-diet-1-minggu-2.html .Lapar je makan sup ni.Tak tau la rasa macamana.Balek nanti saya cuba buat.Kena berusaha jugak.Saya nak try 2 minggu ni dulu.Kalau dah dapat berat yang saya nak,lepas tu saya maintain jer.Berusaha la wahai bakal pengantin...... :) Ya ALLAH, tolong kuatkan hati dan nafsu makan saya.Semoga berjaya......(Semangat untuk diri sendiri)...Aja-aja Fighting..

No comments:

Post a Comment