Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Tuesday 20 November 2012

Nak idea Tudung nikah

Assalamualaikum,

Selamat tengah hari.Lunch ape tu??
erm.... saya?makan megi kot.Malas nak turun beli makanan..
Lagipun kepala tengah pening pikir pasal tudung nikah yang tak jumpa-jumpa.
Banyak sebenarnya.Tapi tak tahu mana yang sesuai.Next week dah nak nikah.Lagi la pening.
Semalam jumpa yang cantik tapi pendek.Yang labuh takde. :(
Saya nak simple macam ni
Sumber:Google

Simplekan?Bawal dan veil yang panjang.Saya kena cari warna hijau.Ingat nak tudung bawal yang ade 2 tone warna.Tapi nak cari warna hijau cair dengan warna hijau tua.Banyak jumpa hijau dengan hitam.Tak mo..... :( Semalam jumpa 1 tapi pendek sangat.Jap lagi nak pi cari lagi......
Tapi nak makan dulu.Lapar........

Tapi kalau sape-sape ade idea boleh la share ea........... :) HiHiHi

No comments:

Post a Comment