Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 19 August 2013

No plat selepas wyy 9999

Assalamualaikum,

Kalau keluar mesti tengok no plat kereta orang.Yang latest wyu..Kalau jumpa je yang baru mesti menjerit kat husband.Tu tu yang baru.....jom langgar sikit kereta baru tu (hahaha.Gurau je..)..Sebelum-sebelum ni main teka-teka dengan husband lepas wyy ape dia.Husband kata WAAA.. Saya WA 1.Bila google2 baru tau yang dah decide dah nak keluarkan ape.W 1 A..Wahhhh.Senang je nak hafal..Siapa la yang dapat wyy 9999.No terakhir tu sebelum bertukar no baru.Tapi still excited nak tunggu yang baru walaupun tak tahu kenapa perlu excited.Huhuhu....Benda ni menunjukkan ramai betul beli kereta kat KL ni.Yela ramai yang berhijrah ke KL untuk mencari rezeki.

Jadi mari la kita tunggu sama-sama ea.Mesti masuk berita la sape yang dapat no baru tu..Kot la.....Hihihihi....

P.S : 2 3 menjak ni banyak jumpa kerete plat number 1M4U..Kenape ea tiba-tiba banyak??
I dan O memang tak boleh guna ea untuk plat number sebab tak pernah jumpa lagi.Mungkin takut konfius dengan 0 dan 1 kot....

1 comment: