Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Wednesday 28 January 2015

Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my


Assalamualaikum,

Sempena chinese new year ni, nile.com.my telah menganjurkan giveaway yang mana 5 pemenang bertuah akan dapat RM 150 barangan dengan PERCUMA.. wahh bestnye hadiah.


    http://www.nile.com.my/page.php?cd=96


Barang2 pilihan hati saya:






Dotted Cute Doggy Bib - RM 3.70


Fashion Gift Box Beauty / Manicure six pcs sets

Jumlah harga barangan: RM 28.90 + RM 62.20 + RM 29.90 + RM 8.40 + RM 8.50 + RM 3.70 + RM 7.50 = RM 149.10


Boleh cek nama peserta dan pemenang di SINI.

Tarikh tutup 15/2/2015 11.59 pm.

Untuk info lebih lanjut mengenai giveaway ni boleh klik SINI.

Cabutan bertuah via random.org

Harap2 ade rezeki la. Amin....

Itu jer.
Wasalam.

No comments:

Post a Comment