Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Sunday 11 January 2015

Alhamdulillah menang giveaway special mama & baby bernilai RM750

Assalamualaikum,

Alhamdulillah rezeki nurul jannah. Menang giveaway yang dianjurkan oleh kak mashitah dalam blog http://www.vitaminhouz.com. Sangat la excited bila tahu menang. 1st prize plak tu. Hadiah yang memang awesome. Terima kasih banyak2 ea kak. Saya dah hantar detail. Kalau dah dapat hadiah tu in shaa allah  nanti saya wat review ea.

Ni hadiah saya menang.....



Alhamdulillah. Alhamdulillah. Setiap anak pasti ada rezeki untuk dia.....

Wasalam

No comments:

Post a Comment