Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 20 October 2014

Diairi Hamil: Set Bersalin pilihan saya Tanamera dan Sariayu

Assalamualaikum,

Kali ni nak cerita mengenai set bersalin pilihan saya. Saya banyak google dan tanye kawan set mane yang sesuai. Jadi last skali saya pilih tanamera sebab baca review pun ramai kata yang ok. Selain tu yang ok NR. Best friend saya baru je lepas dapat baby dan dia banyak share pasal tanamera ni. Tapi yang paling penting bila dia kata dia punye tak koyak padahal baby 3kg lebih. Dia sendiri pun terkejut sebab sebelum ni baby bawah 3kg pun kena jahit jugak. Dia kata dia amalkan sapu VOC setiap kali lepas gi toilet.

Saya memang google betul2 pasal set bersalin ni sebab harga dia kebanyakkan RM300 ++. Jadinya saya google setiap yang ade dalam set tu takut kalau beli semua tapi tak pakai kan rugi je. Jadi hasil pencarian saya, saya beli loose item je sebab ade beberapa benda dalam set tu yang saya rasa tak perlu. Untuk tanamera saya beli:

Cold press virgin coconut oil
Brown formulation body soap
Herbal Massage oil


No comments:

Post a Comment