Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 20 October 2014

Surprise dari husband

Assalamualaikum,

Tarikh 21/10 memang sinonim dengan saya dan husband. Ade sejarah tersendiri. Kalau nak tahu boleh baca balek entri tahun lepas kat SINI. Cuma husband terawal sikit bagi sebab hari ni dia tak busy sangat. Tu yang sempat gi beli tu kot. Seperti tahun lepas saya memang tak ingat langsung. Balik2 dah ade bunga atas katil. Cakap kat dia sape bagi. Pelik kalau office bagi bunga kat staff. Lelaki plak tu. Lepas tu baru la husband ingatkan balek tarikh istimewa ni. Nasib tak buruk sangka. Huhuhu. Nah dia nak share....Simple tapi bermakna. Tersengih2 dah sejak dapat tadi.

\

ps: Terharu sebab dia ingat lagi. Kita je lupe. Huhuhu Thanks abang..... =)

Wasalam.

No comments:

Post a Comment