Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Thursday 8 January 2015

Cahaya mata pertama kami

Assalamualaikum,

Minta maaf pada yang bagi komen tapi saya x reply. Xde masa lagi nak baca..banyak sangat....ini pun curi2 masa sementara anak tengah tido.

Alhamdulillah 12/12/14 telah lahir cahaya mata pertama kami. Seorang puteri yang diberi nama Nurul Jannah Safiyyah (Cahaya Syurga yang Suci). Lahir secara normal dan sihat. Nanti ada masa saya share pengalaman bersalin ea. Hari ni nak belanja gambar jer.... :)



Semoga jadi anak solehah ye nurul jannah safiyyah.. Jangan tinggal solat, taat perintah Allah, jauhi laranganNYA, dengar cakap umi dan walid dan semoga jadi orang yang beriman dan bertaqwa ye anak ahli syurga... :)

6 comments:

  1. Tahniah dah bergelar umi dah :)
    Comelnya baby..

    ReplyDelete
  2. Alahai comey sesedap nama yg diberi... nama adik zaza nurul jannah je hehe.. In Shaa Allah, smoga Jannah mnjadi anak yg solehah.Aamiin.

    ReplyDelete
  3. tahniah ain, comelnye jannah
    moga jadi anak yg solehah

    ReplyDelete