Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Monday 13 May 2013

mee udang mak jah

Salam semua,

Hari ni cerita pasal kedai mee udang mak jah yang popular tu.Kisahnye berlaku semalam.Semalam ajak suami gi restauran mak jah tu untuk berbuka.Baru tau yang restaurant ni ada cawangan kat kl.google2 rupanye dekat wangsa walk jer.Alalala....Selau pergi situ tapi baru tau ade.Jadi semalam kami pun pergi la kesana.Tapi kedai tutup.Setahu saya kedai tu tutup hari rabu jer.Tak puas hati pergi dekat-dekat dengan kedai tu walaupun tahu memang tutup sebab gelap jer.Tengok-tengok ada notis bagitahu kedai tutup kerana kehabisan stok udang.huhuhuuhu....kecewa sungguh.Jadi kami pun pergi ke carefor makan chicken rice shop jer.Sebelum ni saya pernah makan mee udang mak jah original kt kuala sepetang.Masa tu sehari lepas nikah kami terus gi perak bawak rombongan sepupu suami kahwin kt sana.Jadi family mertua memang suka cari tempat makan.Jadi kami semua pergi la kat mee udang makjah.Serius.Ramai sangat orang.Service dia pun cepat.Sementara menunggu tu boleh la makan cucur udang.Sedap dia sebab ada udang besar-besar.Tak silap harga rm7 dapt 7 ekor udang.memang puas.Sebab tu nak pi merasa lagi cawangan kl ni.InsyaALLAH kalau ada rezeki mane tau lepas ni dapat merasa.Jadi sape-sape yang pi wangsa walk leh singgah kat kedai ni.Sangat berballoi pada sapa yang suka udang..Kalau ade rezeki merasa mee udang ni lagi, nanti saya share ea.Hihihi

Tengok tu udang dia.banyakkan.Nyam2..Sabar2....
Sumber:google



Sekian

No comments:

Post a Comment