Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Saturday 18 May 2013

Putrajaya

Assalamualaikum,

Cube teka saya kat mane?Kat rumah mak mentua.1st time kena tinggal sorang2 kat umah mentua.Husband ade training lagi.Tapi saya ok jer.Mentua sporting.Pagi-pagi lagi bangun tengok2 diorang tgh lawan game.Sweet jer.Ni tengah buat rumah untuk burung merpati diorang.

Hari nak pi nilai sat.Nak tengok-tengok kain.Tapi bukan nak cerita pasal nilai.Nak cerita pasal gi putrajaya hari tu.Semalam update gambar gi sepang je kan.Takmo cerita banyak.Meh2..nak share gambar.....

Pergi alamanda jap untuk lunch n solat.Tapi panas giler jadi kami lepak kat luar jer ni.
Ni la antara student yang pergi.
Lepas tu gi masjid putrajaya.Dah perna masuk dah.Jadi kali ni dok luar jer..
Jambatan putrajaya.
Lepas tu kami pergi sini.Monumen kebangsaan.Takde ape pun kat situ.Cume kite boleh tengok tasik putrajaya.
Ni student kami.

Itu jer.

Sekian.






No comments:

Post a Comment