Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Saturday 18 May 2013

Tolong doakan saya....


Saya nak jadi isteri solehah....




Tolong doakan saya....


"Apabila seorang perempuan mendirikan solat 5 waktu, berpuasa sebulan (ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai"
(Hadis riwayat Ahmad)

Untuk anda yang sedang membaca.Saya doakan untuk anda juga.Sama-sama kita bersabar dalam menjalankan tanggungjawab sebagai isteri dengan penuh ikhlas.Sama-sama kita berusaha untuk jadi yang terbaik untuk suami tercinta.Amin Ya Rabb.


"Wanita solehah lebih baik dari bidadari syurga"


Sekian.

No comments:

Post a Comment