Bismillahirrahmanirrahhim sebagai pembuka kata.

Selamat Datang ke blog saya yang tak seberapa ni.Bukan untuk menunjuk apa yang ada cuma sekadar untuk berkonsi beberapa cerita dan sebagai satu coretan kenangan buat diri saya sendiri dimasa hadapan.Boleh panggil saya Ain!!Umur 27 tahun (2015).Selamat berkenalan semua... =)


Terima kasih kerana sudi membaca.

Friday 31 May 2013

Dah 6 bulan...Alhamdulillah.........

Salam...

Uiish bukan 6 bulan pregnant ea.Kalau dah kawin mesti orang ingat yang tu kan.

Alhamdulillah....Dah 6 bulan usia perkahwinan kami.Sepanjang 6 bulan ni banyak yang saya dah belajar menjadi seorang isteri.Mendapat seorang suami yang memahami, baik hati, bertanggungjawab, tolak ansur, pemurah dll dah membuatkan saya cukup bersyukur.

Tadi suami tercinta buat surprise for celeb our anniversary.Hepi sampai sekarang.Sengih memanjang..Sayang kat suami...

Kisahnya....

Hari ni suamiku cuti.Jadi budak sorang ni je la yang keje.Tengah hari tadi dia ambik budak ni bawak balek rumah.Sempat la saya kemaskan rumah sementara dia pergi solat jumaat.Habis solat dia hanta saya balek ofis tapi dia kata nak ke JJ jap nak beli barang untuk kete.Memang tak expect langsung yang dia akanwat surprise sebabnya dia bukan la suka surprise2 ni.Sebelum kahwin seingat saya sekali jer dia pernah buat surprise,Bagi bunga kat depan orang ramai kat klcc.Romantik tak.Tapi masa tu dia bagi dia terus lari sebab malu.Huhuhu..Tapi of kos la saya hepi gilerkan.Lepas -lepas tu takde dah surprise.Jadi memang tak expect pun kali ni akan berlaku lagi.

Dalam kol 530 saya balek dia ambik.Sampai-sampai rumah saya terus ke dapur nak sediakan makanan untuk berbuka.Tiba-tiba dia panggil."Yang........."..Saya cakap kenapa.Tak menyahut.Jadi saya terus ke bilik...

Tadaaa.........

Ade sehelai jubah, buku dengan bunga tersusun rapi atas katil.Sweet sangat....Apalagi terus terkam suami.Peluk kuat2.Hepi sangat....Tak tahu la hepi sebab dapat benda-benda tu ke ape.Tapi memang hepi sangat.Siap nangis2 lagi.Yela betapa baiknya suami.Ingat kat kite.Saya??Takde hadiah k nak bagi.Jahat tak?Tapi suami jenis yang kalau nak hadiah kena tanya dulu.Kalau beli yang dia tak suka memang dia takkan pakai la.Jadi memang takde surprise la untuk dia.

Tapi rasa seronok sangat.Sweet sangat la........Boleh plak dia gi beli hadiah ni sorang2.Serba salah rasa...Sian dia susah2.Tapi bila pikir dia buat ni semua untuk saya,,,terharu sangat.....Isteri dia ni dah la banyak wat perangai.Tapi still dia leh tahan dan sabar.Terima kasih abang.Rasa nak nangis lagi.. ='(

Ni lah hadiahnya.Simple tapi bermakna.

Semoga perkahwinan kami ni kekal sampai bila2.Amin Ya Rabb.......

Untukmu suamiku....



Lirik Lagu Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu



p/s: Tq abang.Maafkan ayang sebab banyak sangat wat salah.Tapi percaya la.Ayang sayang abang... =) 


No comments:

Post a Comment